На підставі ст.24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів від 02 червня 2016 року №1402-VIII, на виконання Рішення Ради суддів України №17 від 02 березня 2018 року, Рішення Ради суддів України №16 від 12 квітня 2018 року, враховуючи рекомендації ДСА України, з метою повноцінного запровадження підсистеми електронного суду та забезпечення його належної роботи в Галицькому районному суді м. Львова, з 27 вересня 2018 року розпочато сканування всіх судових справ та матеріалів, по яким відкрито провадження для їх прикріплення в Автоматизованій системі документообігу суду.
Нагадаємо, що сканування документів необхідне для можливості їх подальшого надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим особам у передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення, ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної чи касаційної інстанції.
Використання учасниками судового процесу електронного кабінету надасть змогу отримувати:
веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі: судові рішення, судові повістки та виклики тощо, що мають статус оригіналу і підписані електронним цифровим підписом відповідальної особи суду;
інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з електронними документами або електронними копіями паперових документів;
інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з електронними документами або електронними копіями паперових документів;
електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматичного розподілу, тощо.